lördag 24 mars 2018

gör en vacker Påskkorg ~ a cute basket for Easter


there is a translator to the right ( in web version)
Underbara Påskveckan är här..
kanske jar ni tjäle i jorden, men då gör man lätt en vacker plantering i kruka eller korg..
Påskliljor och Penséer tål ner ca -5, men man kan givetvis täcka lite på natten också....
här en vanlig korg där jag fäst lite plast på insidan....

i med lite blomjord och småblommiga penséer ( finns i massor i handeln nu)

fint, men visst kan man piffa till det lite...

sätter lite fjädervippor runtom....
OBS! alla mina fjädrar är från garanterat döda djur och köpta HÄR

ett matchande band och det är klart.
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar